Image
1

Există lucruri pe care nu le putem spune pentru că nu există cuvinte cu care să le spunem.

Există lucruri pe care nu le putem spune pentru că nu există cuvinte cu care să le spunem.

Si simţeam că totul este mai frumos,mai energic,mai liniştitor.Deşi norii erau deasupră-mi,nu mă deranja,chiar îmi oferea o satisfacţie nemaipomenită.Nu am mai facut de mult timp asta.
,,Si plouă,plouă peste inima mea
Un val de lacrimi rămâne-n urma ta
Iar nouă,nouă,nouă vieţi de-aş avea
Le-aş da pe toate pe-o vară ca cea în care ai fost a mea..”
Şi simţeam cum,odată cu picaturile,sufletul mi se răcorea.Simţeam cum,odata cu tunetele,mintea mea striga.Dar cel mai important,simţeam cum,odata cu natura,eu aveam nevoie de ea.
Să reînvii. Mai mult ca niciodata.

One thought on “Există lucruri pe care nu le putem spune pentru că nu există cuvinte cu care să le spunem.

Leave a Reply

