Image
0

Goi în haine..

Goi în haine..

De ce te îmbraci?De ce crezi că dacă ai haine frumoase,trebuie sa fii şi tu la rândul tău frumos?
Eu ma simt fără haine.Pentru că în suflet îmi este pustiu.
Nu mai am iubire,nu mai am dorinţă,poate nu mai am nimic.Era o vreme în care credeam că am nevoie de iubire ca să trăiesc.Poate aşa este,insa prefer să fiu lăsată să mor.Pentru că sunt orgolioasă.Da,am orgoliu,unul foarte mare.Şi mulţi oameni au plecat din viaţa mea din cauza acestuia.
,,Nu ai iubit pentru că nu ai primit iubire”
Încă mă gândesc la aceste cuvinte.. Să fie vina noastră că nu iubim sau e vina celorlalţi?E vina noastră că nu găsim ceea ce ne dorim,că nu primim ceea ce vrem,că nu suntem înţeleşi cum trebuie, sau e vina celorlalţi că nu ştiu să ne asculte?
,, Imi e dor să mă simt iubită.”

Leave a Reply

