Te ratacesti si tu,ne ratacim si noi..

1

Iar eu ma inec,ma inec in sentimente.Iar si iar.Ma cufund si nu ma mai pot salva.Valuri.Valuri mari si dure se sparg de mine si ma imping in fiecare secunda spre mal,un mal rece,ostil,apasator.Si nu,nu mai vreau sa uit,sa plec,sa iert;sa cer,sa dau..Nu mai vreau nimic.Ia-ma de mana.Asta m-ar putea salva. Ha! Fluturi zbor.Si iar ma mint.Valul fericirii mi-a fost din nou suflat de aprigul vant.Ochelarii curcubeului mi s-au spart,acum totul este alb negru.Si mie imi e dor,imi e dor de tine,imi e dor de imbratisarea ta calda.Imi e dor sa fiu iar fericita,asa cum sunt in fiecare noapte,in fiecare vis,in fiecare gand.Ma arunc in fata durerii.Ori eu,ori ea.De cele mai multe ori,ea castiga.Iar eu ma pierd.Ma uit.Ma ratacesc.Si te ratacesti si tu,ne ratacim si noi.Si inima mea pleaca departe,se inchide.Isi activeaza acea protectie care ma impiedica sa iti marturisesc ca te iubesc.Si poate e mai bine..poate nu.Cine stie?Oricum,nu o sa stiu niciodata ce e bine si ce nu. Castig riscand ori pierd..Si daca pierd,o sa pierd si ultima stralucire din privire,o sa pierd si ultimul zambet ce il aveam ascuns in coltul sufletului.Voi pierde si ultima lacrima,o lacrima fierbinte ce se va rostogoli pe obrazu-mi.Dar va fi ultima,pentru ca au fost atat de multe! Ca un ocean,un ocean secat de vant.Ceva ce este inevitabil.Dar iubirea noastra? O adiere in cer.Un cantec in lume.Un cantec colorat,zgomotos si melodios.Asa este ea,iubirea noastra.Sau doar iubirea mea.  Te-as iubi pana cand m-as face praf de stele si as zbura printre ele.Te-as iubi pana cand sangele din vene se va pietrifica.Te-as iubi pana cand lumea se va sfarsi iar cerul se va deschide pentru noi,pentru iubirea mea..

 

Leave a Reply

