Image
0

8 iulie

8 iulie

Este o seara rece.Lumina plapanda a lumanarilor reflecta timida in oglinda iar stele isi fac loc printre nori.Au trecut deja cateva zile.Cateva zile in care am asteptat;am asteptat sa vad pentru cine contez si pentru cine nu.
Dezamagirea nu a fost atat de mare precum uimirea.Inainte de a incepe acest ,,test”,m-am pregatit moral,stiam ca multi vor pica.Insa nu ma asteptam ca unele persoane,aparent distante,chiar sa aiba nevoie de mine.Persoane dragi sufletului meu,care au trecut acum pe locuri secunde,sau persoane departate ce incep sa imi acapareze atentia.
Este greu sa fiu dezamagita,pentru ca nu imi fac sperante,sau nu am asteptari decat de la mine.Nu ma mai dezamageste niciun cuvant,nici o purtare,nici o iesire din comun.Dar nici nu sar in sus de bucurie la toate micile surprize pozitive.Incerc sa fiu o persoana rationala,intrucat un citat spune ,,inima e in partea stanga,de aceea nu iau decizii drepte”.

PS:,,Daca nu faci ceea ce vrei,atunci de ce mai spui ca este viata ta?”

Leave a Reply

