Image
0

Amintiri/1

Amintiri/1

Era o zi de primavara in care mirosul teilor imi bucura narile.Soarele era deja pe cer cand dragii mei bunici mi-au spus ca in acea zi ne vom duce la padure sa culegem flori de tei.
Bineinteles,distractia era pe drum,deoarece mergeam cu o frumoasa caruta,in care m-am jucat ori de cate ori am avut ocazia.
Asa ca am luat si prietenii nostrii necuvantatori si,la drum!
Inca imi amintesc acele peisaje superbe ale unui camp,acele flori mici,ratacite printre pietre,acele cantece mladioase ce rasunau. Ajunsi in padure,umbrisul des ne-a primit precum isi primeste o mama copilul venit de departe,linistea padurii ne-a primit precum primeste sufletul nostru o melodie-i draga. Era un loc de basm,un drumeag ce dadea pana in inima padurii,iar in dreapta si in stanga lui,tei.Multi tei si tei multi.Mereu mi-a placut parfumul florilor de tei,insa din acea zi,acesta a devenit preferatul meu.Si nu stiu daca din cauza actiunii propriu-zise sau din cauza amintirilor pe care le am datorita ei.Amintiri in care copilul din mine se va regasi mereu,fara ezitare si fara uitare.
Pentru ca toate aceste amintiri m-au facut persoana ce sunt acum.

Leave a Reply

