Image
0

Cum m-am ,,indragostit”…

,,Tot ceea ce traisem pana atunci mi-a zdruncinat increderea in mine,in oameni si in iubire”(Fluturi-Irina Binder).

Credeam ca m-am indragostit de zambetul lui.Nu,de privirea lui,de ochii lui mari si frumosi.Sau de modul in care isi misca corpul.Sau poate m-au atras bratele lui ce imi confereau protectie.Sau poate m-au atras picioarele lui,ce pareau a fi dispuse sa mearga si la capatul lumii pentru mine.Sau poate m-a atras vocea lui,ce parea cea mai dulce in dimineata.Sau poate m-a atras felul in care radea,cu atata pofta si cu atata haz.Sau poate m-a atras inima lui,ce parea ca e posibil sa fie numai a mea..
,,Inima lui,ce parea ca e posibil sa fie numai a mea”..
Si au urmat priviri inocente,zambete furate,imbratisari calde,saruturi dulci.Secundele,minutele,orele,zilele,timpul trecea,dar nu conta.Pentru ca atunci cand esti fericit,nu mai tii cont de toate aceste aspecte pamantesti.
L-am vazut in visul meu,ca mai apoi sa ma lovesc fix de el printre rafturile de carti prafuite,ca sa il gasesc pe el exact printre valurile marii mele,ca sa il gasesc pe el chiar in linistea codrului,la marginea izvorului,ca sa il gasesc pe el pe banca aceea,singura umbrita.Nu stiu unde l-am gasit,nu stiu daca l-am gasit,dar mai rau:nu stiu daca ma va gasi el vreodata.
Si stateam cu capul pe umarului lui ore,si mana mea in mana lui parea ca e facuta,si ochii mei in lumina sufletului sau pareau ca priveau.

Ei bine,asa as vrea sa pot spune daca ma voi indragosti.

Leave a Reply

