Image
0

Șoptește o dorință unui fluture, iar acesta va zbura la cer și o va îndeplini..

Șoptește o dorință unui fluture, iar acesta va zbura la cer și o va îndeplini..

De cate ori se intampla sa ne dorim ceva si fara sa ne dam seama,ne este luat?
De cate ori se intampla sa simti ca ai nevoie de ceva,dar acel ceva sa fie de negasit?
De cate ori simti ca esti singur desi esti cu o gramada de oameni?
De cate ori nici macar nu poti sa te prefaci ca esti fericit?
De cate ori obosesti sa te ascunzi dupa zambet?
De cate ori ti-ai dori sa poti sa spui tot ce simti?
De cate ori iti spui ca ,,asta e ultima data”?
De cate ori iti pare rau ca ai lasat persoane sa plece?
De cate ori regreti acele cuvinte pe care nu le-ai spus cand trebuia?
De cate ori ai regrete?!
Regrete,ei bine..cred ca toti suntem inconjurati de ele.Toti avem regretele noastre,de la cele mai mici la cele mai mari.
Regretele mele..multe si totusi niciodata destule.Importante ,dar totusi niciodata spuse.Deprimante,dar totusi niciodata trecute..
Regret zilele pe care le-am pierdut neprofitand de timpul liber.Regret florile ce le-am rupt.Regret oamenii pe care i-am cunoscut si pe care totusi nu ii mai cunosc.Regret ca am fost rea cu altii.Regret ca iti par rece.Regret ca nu pot fi altfel decat indiferenta,dar nu regret ceea ce sunt.
Eh,dar ce este pentru mine regretul? Ei bine,este o nostalgie,un moment de tristete in care ma gandesc la ce am facut,si la ce nu am facut totusi,sau la ce as fi facut altfel acum.Momente in care nu am spus exact ce am simtit,sau intocmai,momente in care am spus prea multe.
Este noapte.Stelele-mi licaresc in geam.
Si imi amintesc de acel fluture care a renascut in mainile mele.Atat de mic,si atat de puternic.Mort si viu.Palid si apoi plin de viata.Iar eu il priveam uimita cum isi flutura aripile,eram uimita pentru ca facea sa para totul atat de usor,de simplu.
Imi amintesc cum stateam si priveam ploaia,si simteam nevoia sa fiu una cu ea.Ieseam de la adapost si o lasam sa ma imbratiseze,sa se arunce peste mine,sa ma gadile,sa ma incalzeasca.Sau cum priveam mereu fermecata curcubeul.
Atatea lucruri bune printre atatea lucruri rele…
Șoptește o dorință unui fluture, iar acesta va zbura la cer și o va îndeplini..

Leave a Reply

