Quote
1

“Eu nu cred în a doua şansă. Cred că cei care te rănesc o dată o vor face şi a doua oară atâta timp cât le dai ocazia. Nu cred în a doua şansă şi cu toate aceasta de multe ori ajung să o ofer, pentru că oricât de cerebrală aş fi ca om, raţiunea nu are nicio şansă în fata afectului. Şi de multe ori nu îi iertăm pe cei care ne-au greşit, ci doar ne mai acordăm nouă şansă de a încerca încă o dată în numele unor momente frumoase din trecut, pentru că suntem naivi în speranţa că le-am mai putea trăi încă o dată.”

One thought on ““Eu nu cred în …

  1. Nu mi-a plăcut niciodată să adun cioburile sparte, și, lipindu-le la loc, să-mi spun că vasul acela e nou. Ce s-a spart, s-a spart! Prefer să-mi amintesc cu bucurie de vasul întreg, decât să am înaintea mea un vas cârpit, și să-i văd crăpăturile tot restul vieții mele.
    Margaret Mitchell

Leave a Reply

