Image
0

De ce ma gandesc la eternitate?

De ce ma gandesc la eternitate?

Lacrima de adevăr e rece.Ştiu că trece,dar nu se uită.Ştiu că doare,dar nu moare.Credeam în orice zâmbet,credeam în orice cuvânt.Îmi spuneam ,,este adevarat,este sinceritate”.Dar uite-mă acum,cum privesc orice lucru,orice persoană,cu suspiciune.Nu am încredere,nu mai am încredere in nimeni.Nu voi mai avea vreodată încredere în voi,oamenii.Nu ştiţi ce e nobleţea,nu ştiţi să păstraţi viu copilul din voi,nu ştiţi să păstraţi inocenţa dulce din glas.Mă las uşor pe spate.Păru-mi intra în ochi dar nu contează.Am prea multe pe buze ca să mai conteze.De multe ori am plâns şi mi-am şters lacrimile de cristal.Am o colecţie,de minciuni.Toţi oamenii mint.De ce să am încredere?De ce să mă dedic?De ce sa îmi fac speranţe?Nu am nici o ancoră în aceasta lume,nu am niciun punct fix în care să ştiu că sunt în siguranţă,că pot să stau liniştită. Frunzele toate sunt luate de vânt,aşa că de ce să mă gandesc la eternitate? Ce este ea? Mult prea multe întrebari,noaptea e prea scurtă.Mâini reci.Foi albe.
Prefer sa zambesc. Mereu.

Leave a Reply

