Aside
0

Vreau sa te revad asa cum te stiam .

,,Vreau sa te revad asa cum te stiam” ii spuse el.
,,Nu mai sunt demult asa.” spuse ea privind in gol. ,,Si stii,daca nu mai sunt asa,este doar vina ta.Pentru ca m-ai pacalit.M-ai facut sa cred altceva.M-ai facut sa cred in prostii,in iluzii.Credeam ca e bine sa te iubesc.Credeam ca sunt fericita.Credeam ca o sa te strang in brate si peste 10 ani.Acum degeaba regreti.Lasa,nu imi spune ca iti pare rau.Am invatat cum trebuie sa fiu.”
,,Dar cum ramane cu iubirea noastra?”
,,Iubirea noastra? Cum putem sa vorbim despre ceva ce nici nu a existat?Tu stii sa iubesti? Stii sa minti,sa inseli,sa vrajesti,atat.De ce nu erai sincer? As fi inteles ca nu ma vrei.Dar nu,tu te-ai jucat cu mine. ”
,,Dar te iubesc,m-am indragostit de tine..”
,,Unele lucruri,daca nu sunt facute la timpul lor,degeaba le mai faci. Nu ma iubesti dupa ce nu ma mai ai.Nu am fost niciodata a ta defapt,pentru ca tu nu ai fost al meu.Si stii ce? Pleaca,pleaca de langa mine. ”
,,Dar..”
,,Doar pleaca. ”

Si ea si-a dat seama ca iubirea nu exista.

Leave a Reply

