Image
0

ZIle bune

ZIle bune

22 iulie. Au trecut multe zile in care am crezut ca e greu sa fii mereu fericit.Au trecut multe nopti in care stateam in fata calculatorului si ma uitam la poze care ma demoralizau.Au trecut clipe in care ma intristam de la o simpla melodie.
Dar astazi am inceput sa imi dau seama ca fericirea vine din noi.Important este sa stii sa vezi partea buna a lucrurilor,si daca nu este nici una,sa o inventezi.Sa vezi jumatatea goala a paharului.Sa vezi frumusetea de a trai.
,,Cand a fost ultima data cand ai facut ceva pentru prima data?”. Am stat multe minute cautand un raspuns.Cred ca am uitat esenta vietii,am uitat sa ma bucur de fiecare zi.Poate e vina tehnologiei,pentru ca ne prinde ca intr-un labirint si nu mai avem timp/nu ne mai facem timp sa vizitam lumea de dincolo de fereastra.
Totul este in mainile noastre.Depinde in totalitate de noi daca avem o viata ,,plictisitoare” sau una distractiva.Depinde de noi daca ne trezim dimineata doar pentru a avea mai mult timp pentru a experimenta sau daca alegem sa lenevim pana la pranz..
Este trist cum din ce in ce mai multi oameni sunt atrasi,ca mai apoi sa fie acaparati,de negativism.Probabil cunosti si tu o persoana care se plange mereu,care este tematoare,pe care viata ,,o uraste”.Dar probabil ca o cunosti si pe cealalta persoana,ce zambeste mereu si stie sa infrunte problemele.
De astazi nu voi lasa sa treaca o zi fara a face ceva PENTRU PRIMA OARA!

Leave a Reply

