Image
0

Oameni si oameni.

De ceva timp am observat ca este foarte ,,la moda” sa postezi tot ce faci,unde te duci,cu cine,ce fel etc etc.. Ei bine,mie mi se pare pur si simplu o MARE PROSTIE. Si daca tot am inceput sa scriu despre preferintele mele,voi descrie genul de persoane care imi sunt simpatice/antipatice..Have fun!
-nu imi plac persoanele care sunt rautacioase,indiferent daca e vorba de un fost prieten,de un coleg cu care s-a certat sau chelnerul.Ca sa fii rautacios,trebuie sa nu ai incredere in tine sau sa te consideri super bun.
-acei fosti ,,prieteni” foarte buni care acum trec pe langa tine fara sa te mai salute,si asta pentru ca si-au gasit alti prieteni,sau pentru ca sunt prea ,,cool”ca sa te salute.Nu ii inteleg.Adica ok,poate te-ai certat cu un prieten,acum nu prea va mai vorbiti,dar tine de bun simt sa il saluti..
-persoanele care sunt superficiale si false..Ei bine,am cunoscut cateva.Sunt foarte amabile doar daca au nevoie de ceva de la tine iar cand nu mai reprezinti o sursa de ajutor,le cunosti cu adevarat.
-acei oameni care merg intr-un stil.. nu stiu cum sa ii spun,dar au mersul unor ,,smecheri”,si nu,ei nu sunt asa.
-persoanele care atunci cand se imbata si nu mai stiu de ele imi sunt antipatice.Ok,vrei sa bei,dar nu vrei ca a doua zi cand iti povestesc prietenii cum ,,te-ai distrat” tu aseara sa ramai ,,wwwwooooww”.
-apreciez oamenii care,indiferent ce circumstante,raman cerebrali.Nu se lasa condusi de impulsurile negative si vor gandi inainte sa actioneze.
-ii apreciez pe cei care desi ar avea motive sa spuna lucruri rele despre altii,nu o fac.E o dovada pura de buna crestere!
-toata lumea se mai enerveaza,dar unii exagereaza.Cred ca fiecare avem un prieten care,atunci cand se enerveaza,spune vrute si nevrute,se cearta cu toata lumea si apoi tot el este victima.
-ca tot veni de victima,mi se pare urat din partea unei persoane sa-si planga de mila,sa incerce sa fie victima indiferent de situatie.Asa ca indiferent de cate suferi,nu incepe sa te victimizezi,este urat.
– imi plac persoanele cu incredere in ele,insa unele au o incredere excesiva.Ceva gen ,,eu sunt cea mai buna,cea mai frumoasa,cea mai desteapta,restu sunt fraieri”.. da,e chiar penibil.
-mai sunt persoane care sunt profitoare.Acelea isi fac prieteni in functie de nevoile pe care le au,desi nu isi suporta asa numitii prieteni.
-respect pe aceia care protejeaza natura si au grija de animale.Cred ca fiecare dintre noi putem sa strangem un ambajal cazut sau putem da apa unui animal al strazii.
Si ar mai fi multe de spus,dar ..
Pupici.

Leave a Reply

