Image
0

A fi sau a nu fi.

A fi sau a nu fi.

Nu,nu imi place de ea.Este atat de aroganta,si tu ai vazut cum merge?Zici ca este o diva pe covorul rosu. Plus ca nu imi place parul ei,si nu imi place nici cum se imbraca.Hainele ei largi,baietesti nu o fac deloc feminina.Da,ok,are momentele ei in care emana feminitate la superlativ,dar rar.Si nu imi place nici cum vorbeste,e obsedata de gramatica.E enervanta cand vine vorba de a discuta despre ea,nu spune nimic,mereu spune ca nu ii place sa vorbeasca despre asta.Si cand mergem impreuna,ea nici nu se uita la mine,e prea ocupata sa admire cerul,apa,chiar si pietrele. Eu vreau sa o iau de mana,dar ea se departeaza,parca i-as face rau.Uneori chiar ma gandesc ca ii fac rau,nu stiu. Si felul in care imi raspunde la mesaje este atat de neplacut.Este rece,prea sigura pe ea.Are un orgoliu urias si nu lasa de la ea.Are niste idei foarte ciudate,uneori e chiar de speriat. Nu o pot intelege. Si stie ca nu o inteleg,si totusi nu face nimic in privinta asta. Ma alunga,imi spune sa plec,sa nu imi mai pierd timpul in acest mod.Iar eu sunt gata sa fac asta,sa o ascult,sa plec de langa ea,sa o scot din mintea mea,dar nu pot. Cand o aud razand,sau cand o vad cum sta si se uita minunata in jur,sau cand abereaza cu discutiile ei fara sens..nu stiu,parca e dintr-o alta lume.E atat de diferita,de ciudata,de..draga.Cred ca imi este draga. Dar nu pot sa recunosc asta,nu pot sa accept asta.

Leave a Reply

