Image
0

Asta este pentru tine,L ..

Asta este pentru tine,L ..

In viata cunoastem foarte multe persoane.Unele raman,altele pleaca…Dar in viata vedem mult mai multe chipuri,chipuri ce ne apar in vise fara vreun motiv,chipuri ce ne pot schimba destinul cand ne asteptam mai putin.
Asta s-a intamplat cu tine. Nu am avut nici o intentie sa se ajunga aici,nu am stiut ca se va ajunge aici. Insa,cu timpul am invatat ca am nevoie de tine,ca nu pot sa rezist fara tine. Poate ca esti departe,dar nu poti fi niciodata prea departe pentru inima-mi,pentru ca ea te va gasi oriunde.Ea te poarta aproape si iti faruieste iertare pentru orice. Ea ma obliga sa imi calc pe orgoliu pentru tine,ea ma obliga sa imi uit durerile pentru tine. Vreau sa fii mereu langa mine.Vreau sa stiu ca nu vei pleca niciodata prea departe de inima mea,ca nu o vei face sa innebuneasca cautandu-te..
Pentru ca asta este pentru tine,O..

Leave a Reply

