Image
0

Unde esti tu?

Unde esti tu?

Sa ne inecam printre ganduri este moarte sigura. Pentru ca toate regretele te vor sufoca,toate parerile de rau te vor trage la fund iar cuvintele nerostite la timpul lor nu te vor lasa sa zambesti. Toate mustrarile te vor face sa fii trist,sa iti inchizi inima.Oameni buni vor incerca sa-ti intre in viata,dar tu nu ii vei primi pentru ca ai suferit prea mult,pentru ca nu mai ai incredere sa ai rabdare.
Eu nu mai am incredere sa am rabdare.Pentru ca nu mai pot risca,sa las pe cineva sa ma cunoasca ca mai apoi sa poata sa ma raneasca.Pentru ca nu mai pot sa ajung sa cunosc pe cineva atat de bine,incat toate defectele lui sa imi para calitati,ca mai apoi sa nu pot sa zambesc fara el.Nu pot,nu vreau,imi este frica si mi se pare imposibil sa fac asta.Ma inspaimanta ideea de a sta noaptea intr-o camera goala asteptandu-mi iubirea.Ma inspaimanta faptul ca as putea sa bat la usi la care sa nu mi se deschida.Poate de aceea nu raspund nici eu,pentru ca imi este frica.
,,Daca dragostea dispare,viata mea nu are culoare,
Si doare tot mai tare,ploua incet..”

Unde esti tu?..

Leave a Reply

