Image
0

Lasă-mă să mai urc..

Lasă-mă să mai urc..

Nu,nu vreau sa imi spui ca gresesc.
Nu vreau sa ma opresti din fuga mea dupa iubire si sa imi spui adevarul.Nu ma intereseaza ca nu este bine,sau ca mai tarziu voi regreta.
Nu vreau sa imi spui cuvinte dulci si nu vreau sa te comporti cu mine asa cum banuiesti ca mi-as dori. Nu vreau sa ma tii de mana si nu vreau sa ma saruti. Pentru ca acestea implica sentimente,iar eu nu am nevoie de ele,si nici nu vreau sa le impart.
Nu vreau sa ma suni sau sa imi dai mesaje si nici nu vreau sa ne programam intalniri.
Vreau sa ne traim iubirea ce ne este data,fara a fi nevoie sa facem noi ceva pentru asta.
Vreau sa ma imbratisezi doar daca ti-a fost dor de mine,si nu,nu e nevoie de multe cuvinte.Vreau sa imi povestesti rapid ce ai facut in ziua respectiva,dar nu vreau sa fie banal.
Vreau sa ne uitam impreuna la stelele ce cad si mai apoi sa ma intrebi daca mi-am pus dorinte.Stii ca nu cred in ele,dar macar sa ma intrebi.Mai apoi vreau sa imi spui ca vei pleca in 5 minute,ca peste jumatate de ora sa imi spui ca mai stai putin. Si daca tot este vorba de ceea ce vreau,as vrea sa imi aduci flori.Nu sa imi cumperi flori,ci sa imi culegi flori.Cu cat mai salbatice,cu atat mai bine.Pentru ca imi plac florile salbatice,florile pe care nu le ofera toti.Pentru ca ele ma fac sa ma simt mai aproape de natura si pentru ca ele imi par mai frumoase si mai sugestive.Eu le voi pune la uscat si peste cateva luni le voi cauta un loc in camera mea.
Vreau sa ma iei in brate si sa ma ridici ,,pana la stele”,desi tu nu ma ridici decat 20-30 centimetri. Sa ma privesti minute in sir si sa imi zambesti,apoi sa imi iei suvitele din fata.
Vreau sa mergem impreuna la un concert al formatiei mele rock preferate,dar sa nu ma deranjezi.Sa ma lasi sa cant si sa dansez pana cand nu mai pot. La sfarsit ma poti saruta pe frunte si atat.Este mai mult decat suficient.
Dar sa nu ma tii de mana si sa nu ma saruti.Nu ma pot apropia atat de mult de cineva. Tinutul de mana este ceva foarte,foarte serios. Sa ma tii de mana inseamna sa impartasim promisiuni,promisiuni eterne. Sarutul este cea mai inalta treapta a iubirii.Asa ca nu ma saruta,lasa-ma sa mai urc..

Leave a Reply

