Image
1

Singura.

Singura.

Pentru ca voi obisnuiti sa iubiti pana cand deveniti dependenti. Pentru ca voi nu va imaginati o noapte fara saruturi sau fara imbratisari. Pentru ca voi nu va puteti bea singuri cafeaua in diminetile reci.
Pentru ca eu obisnuiesc sa fac totul singura.Pentru ca eu nu am nevoie de aprobarea/dezaprobarea nimanui. Pentru ca eu ma descurc si singura.Si pentru ca nu vreau sa fiu fericita din cauza cuiva.Pentru ca nu vreau ca apoi sa raman intr-o lume necunoscuta mie,cautand imposibilul si facandu-mi sperante ca voi gasi acel ceva inexistent.Pentru ca nu vreau sa ma pacalesc crezand in ceva ce nu voi putea gasi. Pentru ca nu sunt atat de puternica incat sa renunt la aerul meu,doar pentru ca imi spune cineva ca nu este bun. Pentru ca nu vreau sa ma pierd cautand pe cineva si nu vreau sa ma pierd cautandu-ma pe mine.

One thought on “Singura.

Leave a Reply

