Doi in unu..

Imagine

 

 

Sunt persoane care imi spun ,,tu nu crezi asta!” si persoane ce imi dau dreptate atunci cand vine vorba de iubire.Ceea ce e ciudat este faptul ca uneori pot avea pareri ce se afla in contradictoriu. 

O parte din mine crede in iubire.Crede in acel baiat ,,perfect”,crede in cuvinte sincere,in promisiuni,in plimbari romantice de mana,in flori primite,in declaratii de dragoste. O parte din mine vede doar partea buna a lucrurilor,intelege daca cineva greseste,iarta,uita,incearca pana cand reuseste.Si oricate esecuri are,acea parte din mine continua sa isi contureze o parere idealista asupra dragostei. Ea crede ca va gasi acea persoana cu care va imbratrani fericita pana cand ,,moartea ii va desparti” si nu numai.Crede si in iubirea de dupa,in iubirea dintre suflete,in acea legatura sentimentala,sincera,pura,inocenta si eterna despre care a auzit in toate basmele sau a vazut in toate filmele care au o poveste de iubire. O parte din mine crede ca exista,acolo,o persoana pentru fiecare,o persoana ce ne accepta exact asa cum suntem,iubindu-ne in special pentru defectele noastre,o persoana ce ne intelege numai din priviri,o persoana ce simte ceea ce simtim si noi,o persoana pentru care eu as fi principala lui sursa de fericire,energie si buna dispozitie. O parte de mine continua sa creada ca,atunci cand iti gasesti perechea,inima te va ajuta sa intelegi,atunci cand o sa ne sarutam prima data,piciorul mi se va ridica instant,ca in filme,ca in povesti. Tot ea crede ca iubirea este cel mai minunat sentiment,cel mai inaltator si cel mai divin.Ea vrea sa iubeasca pana cand o sa se piarda in timp,ea vrea sa fie iubita,vrea sa ofere,vrea sa primeasca,vrea sa aiba grija,vrea sa protejeze,vrea sa fie protejata,vrea sa imbratiseze,vrea sa fie imbratisata,vrea sa sarute,vrea sa fie sarutata,vrea sa promita,vrea sa i se pormita,vrea sa aiba mereu iubirea-si aproape. Toate acestea le crede o parte din mine.Partea aceea pe care o vad doar persoanele ce reusesc sa se apropie extrem de mult de sufletul meu,partea aceea pe care o tin ascunsa,partea aceea care ma face sa pot sa visez..

Dar,cealalata parte parca ii da palme si ii spune sa se trezeasca la realitate.Cealalta parte este cea care ma trage din lumea viselor si imi spune clar si sigur:iubirea nu exista! Da,ea este partea mea logica,rationala.Ea nu ma lasa sa visez prea mult,nu ma lasa sa cred toate aceste povesti siropoase. Ea ma face sa urasc indragostitii si sa imi fie mila de cei ce cred ca au gasit iubirea. Aceasta parte ma face sa urasc toate formele de manifestare ale iubirii,ma face sa urasc tinutul de mana si saruturile. Ea are grija sa ma tina cu picioarele pe pamant,ma ajuta sa indepartez pe oricine vrea sa descopere si cealalta parte,cea visatoare.Ma ajuta sa imi tin inima departe ,sa nu ma atasez,sa nu imi pese,sa fiu mereu indiferenta si rece.Ea nu ma lasa sa am incredere in cuvinte,in promisiuni si in oameni ce spun ca vor fi aici mereu,ea nu ma lasa sa cred ca exista persoane carora le pasa de ceea ce simt,ea nu ma lasa sa incerc sa caut iubirea.Ea nu ma lasa sa cred in iubire.  Ea este motorul meu,este sustinerea mea si ..realitatea mea. 

 

Si este atat de greu sa ma pastrez vie,sa pastrez vie credinta in iubire.Ea salasluieste in mine,dar intr-o proportie atat de mica incat s-ar putea pierde oricand. La primul hop,ea ar putea sa dispara. Uneori mi-as dori sa nu fiu asa realista si sa cred in iubire,sa ma las purtata de ea,dar apoi imi dau seama ca totul este o prostie.

Omul nu are nevoie de iubire pentru a fi fericit,desi are nevoie de iubire sa fie fericit cu adevarat..

Leave a Reply

