Mesaje-n cuvinte..

Imagineme

 

Nu,nu sunt adepta chestiilor siropoase.Sunt prea false si neadevarate,ca si cum persoana care ti le trimite tocmai a mancat o tona de zahar si are chef sa  imparta si cu tine ,,dulceata”.Eu prefer mesajele scurte,sincere.Nu am nevoie sa ma bombardezi cu zeci de mesaje prin care sa imi promiti marea si cerul(fie vorba intre noi,oricum nu o sa duci nici o promisiune la capat) asa ca mai bine spune-mi doar ,,noapte buna.” Nu am nevoie sa imi spui cat de importanta sunt pentru tine,am nevoie sa imi arati,sa simt.

Stii,cuvintele nu au valoare daca nu le imbraci in rama sinceritatii. 

Stii,imbratisarile sunt nefolositoare daca nu simti caldura.

Stii,privirile sunt in zadar daca te uiti spre directia gresit.

Stii,bataile inimii sunt in plus daca nu bat pentru cine trebuie. 

 

Fa mereu ca inima ta sa bata pentru persoana potrivita ( in cazul meu,inima mea bate-trecut,prezent,viitor-pentru mine ) si nu lasa pe nimeni sa iti ia ceea ce iti apartine. Nu lasa pe nimeni sa iti ia visele,dorintele si reusitele. Pentru ca sunt toate ale tale.Le meriti. Bucura-te de ele.

 

Leave a Reply

