Bucati din suflet..

Imagine

In zilele fericite nu am nevoie de multe. In zilele triste am nevoie de atat de putine..

In orice zi am nevoie de putere.In fiecare zi am nevoie de oamenii dragi mie.

Oamenii dragi noua,cat de importanti sunt in viata noastra? Sunt oameni ce ne raman in suflet chiar daca nu ar trebui,sau chiar daca nu mai fac parte din viata noastra,fie ca este vorba de un prieten din copilarie,un coleg de liceu,un vecin,un profesor,o verisoara,o matusa,un nepot etc.. Pentru ca oamenii sunt trecatori,doar amintirile raman,doar ele infrunta curajoase timpul.

Si sunt amintiri pe care mi-as dori sa le pot uita,sunt amintiri pe care as vrea sa le scot din sufletul meu dar de fiecare data ma opreste ceva.De fiecare data imi dau seama ca,desi poate sunt amintiri ce dor,candva au insemnat fericire.De fiecare data imi dau seama ca doar asa pot pastra langa mine persoanele ce nu mai sunt. De exemplu o prietena. O prietena pe care obisnuiai sa o numesti ,,cea mai buna prietena”,o persoana cu care imparteai fiecare traire,fiecare moment de tristete sau de fericire,un om cu care-ti injumatateai lacrimile si iti multiplicai zambetele. Poate acum nu mai face parte ,fizic,din viata ta,dar tu te incapatanezi sa o pastrezi in inima. Am ajuns sa cred ca inima noastra este impartita in bucatele foarte,foarte mici,ca mai apoi fiecare persoana sa aiba ,,bucatica”sa. Chiar daca pleaca,chiar daca incerci sa o inlocuiesti,nu vei reusi.  Si cand nu te ia somnul in noapte,iti vin in minte toate acele momente,momente minunate,petrecute cu oameni minunati. Iti aduci aminte cum mergeati in fiecare zi la gradinita impreuna,iti amintesti cum va certati pentru papusi,iti amintesti cum ati inceput sa va ajutati in clipele grele,iti amintesti ca abia asteptai sa ii povestesti ce ti sa intamplat..

Uneori imi doresc sa fiu singura pe marginea apei,sa simt vantul si sa ascult linistea.Sa ma urc intr-o barca si doar sa plutesc..oriunde,oricat.. Sa ma las prada micilor valuri,ele sa fie leaganul meu blang. Sa ma las fermecata de gingasia fluturilor si de repeziciunea broscutelor. Sa ma treaca un fior cand vad un sarpe,dar mai apoi sa imi dau seama cat de frumos este. Sa fiu eu singurul capitan al barcii vietii mele.Sa nu merg mereu pe cele mai bune drumuri,dar sa ajung mereu acolo unde trebuie. Sa existe momente in care sa simt ca ma scufund,doar pentru a ma ambitiona suficient cat sa trec inotand prin apa tulbure-mi..

E usor sa te indepartezi,e greu sa inlocuiesti si e imposibil sa uiti. 

Leave a Reply

