ADIO.

Imagine

Un cuvînt mic dar cu atît de multe semnificaţii.Poate A de la amintiri,D de la dragoste,I de la iubire si O de la orgoliu.toate aceste cuvinte sunt incluse intr-unul singur:adio.Cît de dureros e sa zici acest adio cuiva pentru care bate inima-ţi?Oare cît de mult loveşti si acea persoana?Dur.Poate prea dur.Se spune că ,,adio” distruge şansele a două persoane de a se mai revedea vreodată.Trist,nu?Gura şopteste acest cuvînt greu,lacrimi curg,inima doare.Iubire,adio…nu,nu incap in aceeaşi propoziţie.Nu incap nici macar in aceeaşi poveste.Inainte sa-ţi zic adio o să prevăd toate amintirile in doi,toate momentele in care ne îmbrăţişam,toate zîmbetele cu care mă linişteai..Înainte să-ţi zic adio o să dau foc scrisorilor,lucrurilor ce iţi poartă parfumul,poate o să dau foc şi inimii,întrucît ea bate in notele muzicii tale.Sunete de chitară se aud din ea si fulgere se vad.Voalul inocenţei ţi-a fost furat fără să îţi dai seama,mireasma purităţii ţi-a fost înlocuită cu parfumul egoismului,laşităţii.Stop! De ce te porţi aşa?Cu ce ţi-a greşit sufletul?Cu ce ţi-au greşit ochii ce doar pe tine te priveau? Dar…adio.. Toate acestea ţi-am zis în acea noapte cînd a căzut steaua noastră,steaua fericirii.Dar azi,cînd privesc in ochii tăi intunecaţi şi limpezi precum marea mă pierd.Un val de sentimente mă înconjoară.Mîinile nu mă mai ascultă.Inima imi bate cu putere.Tu te uiţi blînd la mine şi imi ridici privirea.Cu un gest imi dau seama ce urmează dar nu pot,nu vreau să mă opun.Iţi simt pielea mîinilor în părul meu şi respiraţia-ţi caldă ce -mi loveşte umărul.Sunt mai mică decît tine.Tocmai bine ca urechea mea să fie lîngă inima ta.Bate atît de tare!Iţi muţi privirea spre buzele mele fierbinţi,fierbinţi de dor şi mă strîngi în braţe astfel încît să mă apropii mai mult de tine.Nu pot să fug.În spate e un perete rece şi orişicum,îmi doresc atît de mult să mă pierd în îmbrăţişarea ta caldă..Îţi zic să pleci,că nu are rost însă tu,cu o privire,îmi dai toate răspunsurile.Sincer,nu imi mai pasă.Vreau doar să fiu fericită şi ştiu că fericirea mea e legată de tine.Aşa că imi las prada buzele buzelor tale..Te apropii de ele si iţi simt dinnou răsuflarea.Inchid ochii.ştiu că acest moment nu se poate măsura cu privirea,ci cu inima.Te apropii mai mult si mai mult.Imi cuprinzi buza inferioara între ale tale şi..ma săruti.Iţi plimbi mîinile pe spatele meu şi mă strîngi în braţe ca să îmi arăţi că îţi e dor de mine.Iţi raspund sărutului cu atîta pasiune incît cred că o să imi amorţească buzele.Acest sarut doar tu poţi să mi-l dai.Doar tu poţi să mă linişteşti cînd sufletul îmi este trist.Te trag cu braţele mai aproape de mine;vreau să te simt cît mai aproape,ca să nu mai poţi să pleci de lîngă mine. -Promite-mi că o să fii aici.Promite-mi că nu mai pleci.Murmur aceste cuvinte şi imi pun capul pe pieptul tau..sau pe perna aspră.

 

Leave a Reply

