Implinirea unui vis..

Imagine

Este noapte.Luna s-a ascuns după norii încărcaţi de sentimente.Mi-aş dori să pot merge la locul unde mă simt cel mai bine;aş vrea să merg la acel loc…Acolo unde pot vedea apă lin curgând,peştii frumos inotand şi sentimente ce dansează prin jur.Piatră aceea rece poate să ţină locul şi celei mai frumoase bănci din lume.Dar nu vreau să fiu singură,măcar acolo nu…Vreau că măcar EL să vină şi să stea alături de mine.Atunci când îmi vine să plâng,să mă aşez pe umărul lui.El..el să-mi şteargă lacrimile îngheţate;el să mă invaluie în imbratisari calde;el să fie totul…totul să fiu eu. Mâinile lui îmi ating uşor chipul iar faţă lui se apropie de mine.Se apropie atât de mult încât îi pot simţi respiraţia-i blândă.Atât de mult încât buzele lui pline se apropie de alea mele iar apoi să ne contopim printr-un inocent sărut.Lacrimile-mi curg.Cred că de dată asta,cred că sunt de fericire.El mi le sterge şi îmi sopteste ,,Îngerii nu plâng!”.Şi apoi mă pierd în bratele lui liniştitoare.Mi-a fost atât de dor!Am visat la acest moment atât de mult…ca acum să îmi dau seama că a fost…a fost nimic.Adică a fost tot un vis,că şi celelalte.De ce?Era atât de bine…Ma doare să visez mereu şi să se spulbere într-o clipă.În fiecare noapte zâmbesc…zâmbesc în vis!El este atât de frumos,precum un înger.Dacă visele ar fi realitate…Se spune că viaţa se măsoară în toate momentele în care ţi se taie respiraţia.Dacă este aşa,aş avea cea mai minunată viaţa căci…in vis…de un milion de ori am rămas fără aer în preajma lui..la orice atingere,apropiere,sărut sau îmbrăţişare.Şi totuşi aş da tot pentru împlinirea unui vis…

 

 

Leave a Reply

