Roi de fluturi..

Imagine

   Intr-o zi m-a intrebat ce iubesc..Ma privea cu atat interes,incat am crezut ca nu se asteapta la raspunspul : pe tine.Asa ca i-am spus: eu..iubesc aerul,pentru ca imi umple plamanii si ma face sa simt ca traiesc;iubesc apa pentru ca imi stinge setea;iubesc vantul pentru ca imi face parul sa zboare;iubesc anotimpurile,pentru ca imi arata ca nimic nu tine la infinit..desi doare,am acceptat asta..

Si am facut o pauza.Mi-am adus aminte de trecut,de zile in care credeam in promisiuni false. ,,Pentru totdeauna” si ,,niciodata” sunt cele mai false cuvinte.Pentru ca iti pui sperante in oameni,iti nutresti vise,idealuri,ca intr-un final sa descoperi ca erau doar iluzii.Si ca persoana ce iti promitea ca va fi mereu langa tine,ca te va iubi,te va sprijini,te va intelege..este demult plecata.Poate in bratele altcuiva,poate in singuratate,dar acea persoana nu mai este langa tine.Si  te gandesti ca erai gata sa iti pui in joc tot.Este bine ca ti-ai pastrat o bucatica de inima,macar ea sa nu fie spulberata de mainile lacome ale iubirii.

Iubire egoista,tiparita cu litere mari ale durerii,ce ne soarbe spre cavou.Te ruineaza pur si simplu.O viata armonioasa nu iti este acceptata.Cel care face promisiuni le va incalca…

Si  atunci l-am privit in ochi si i-am spus ca iubesc tot ce ma inconjoara,iubesc oamenii,dar nu iubesc individualitatea lor.Ii iubesc ca un intreg,ca un roi de fluturi..pentru ca stiu ca in fiecare este si ceva bun,mai adanc sau mai nu.. Pentru ca stiu ca multi se pierd in noapte,asa cum si eu fac..

Leave a Reply

