Image
0

Ei si Ele..

Ei si Ele..

De ce avem nevoie de Ei? De ce,desi putem sa traim singure toata viata,ne impartim la Doi?
De ce sa lasam pe cineva sa ne intre in viata si in inima? De ce sa lasam pe cineva sa ne treaca pragul casei si al sufletului? De ce sa ne impartim fericirea la doi?
Pentru ca asa suntem noi,Ele. Pentru ca ne place sa simtitm pe cineva aproape,ne place sa ne simtim iubite si protejate. Ne place sa spunem ca suntem ,, a ta” si ca cineva este al nostru. Pentru ca e placut sentimentul pe care il ai atunci cand stii ca,la sfarsitul zilei,dupa multe probleme,cineva te va imbratisa si te va face sa uiti de tot. Ne place sa le simtim parfumul,ca mai apoi sa avem parfumul lor imbibat in pielea noastra. Ne place sa ne aseze firele de par ce se arunca pe fata noastra si ne place cand ne ciufulesc. Ne place sa primim complimente si ne place sa avem pentru cine sa zambim. Ne place atunci cand Ei observa ca ne-am tuns ,sau ca ne-am vopsit,sau ca ne-am machiat,sau ca ne-am facut unghiile,sau ca ne-am aranjat parul intr-un mod mai special,sau ca,oricum,am facut o schimbare,oricat de mica.
Avem nevoie de Ei pentru ca ne place ca atunci cand ploua,sa ne cuibarim in bratele lor. Ne place sa ne imbratiseze iarna si sa ne incalzeasca. Ne place sa ne apuce de mana si sa ne traga mai aproape.Ne place sa vedem filme in doi si sa ne sarutam in intuneric. Ne place sa fim certate pentru ca nu avem grija de noi.Ne place sa ii intrebam daca le este dor de noi si sa le amintim ca ii iubim.
Oricat de rea ar fi,iubirea ne place..

Leave a Reply

