Image
0

Foi albe,2 ..

Foi albe,2 ..

Stii? Cuvintele-mi sunt grele.Inima de dor imi este plina.Nu mai pot sa zambesc ,nu mai pot sa sper,nu mai pot nimic.Am atatea sa iti spun..dar tu esti prea rece,in lumea ta de gheata,incat nu indraznesc sa ma apropii.Nu vreau sa-ti stric povestea.Nu vreau sa iti schimb pvestea.Dar ce vreau? Vreau… Vreau…
Vreau sa ma pierd printre vise zburand.Sa ma simt purtata de soapta ta,sa plutesc pe ganduri spre inima ta.Doar tu poti sa ma porti in amintiri,doar tu poti sa ma dobori.De ce sa iubesti? … Iubirea te completeaza,iubrea te inalta,iubirea te face sa zambesti fara motiv.Dar iubirea te face sa plangi,te face sa speri la absolut,te face sa mori pe dinauntru.Am murit de atatea ori,incat nu stiu daca acum sunt eu sau doar cenusa mea.Am faruit de prea multe ori sperante,incat nu stiu daca ceea ce cred este vis sau realitate.Magie.Vreau ceva magic.Vreau ca intunericul sa dispara,vreau ca frigul sa se incalzeasca.Frunze care cad in voia destinului… Eu nu vreau sa cad.Am cazut deja,asa ca ar fi imposibil.Admir persoanele ce au puterea de a trai in lumea lor,iubesc oamenii care nu isi pierd speranta.Respect oamenii ce nu se lasa batuti..
Cand stau singura si indurerata la geamul de demult,tu sa fii singurul care are curaj sa intre.Sa fii singurul care sa aiba incredere in mine mereu,sa nu imi puna la indoiala cuvantul.Pentru ca nu o sa te mint.Nu vreau sa mint.Vreau sa traiesc in adevar.Atunci,tu sa fii singurul care ma ia in brate.Sa imi observi lacrimile chiar de e noapte.Sa nu te lasi pacalit de falsul ,,nu am nimic”.Sa stii sa citesti printre cuvintele-mi.Sa stii ca am permanent nevoie de tine,de umarul tau,de sprijinul tau.Caci eu,un suflet muribund,sunt mult prea usor acaparat de cele rele.Eu,un simplu om,sunt prea usor intunecat de tristete.Dar in bratele tale sa gasesc caldura de care am nevoie.In ochii tai sa gasesc cuvintele pe care le doresc.Sa ma iubesti.Cu toata fiinta ta,cu toata inima ta.Ori totul,ori nimic. Sa ma strangi in brate,fara intrebari.Sa ma iubesti indeajuns de mult incat sa intelegi totul doar din priviri.Sa imi vorbesti dulce,sa ma alinti,sa ma ai.Sa ma tii de mana,caci asa nu voi putea cadea.Stii,e mai greu sa cazi tinand pe cineva de mana.. Asa voi avea siguranta ca esti aici,langa mine.In noapte.In zi.La bine si la rau.La rau si la bine. Sa simt din atingerea ta ca ma respecti.Ca ma respecti ca om,ca femeie,ca iubita,ca inger. Sa nu iti simt buzele reci,sa nu te simt cu sufletul departe.Sa nu fii acaparat de alte idei,de alte persoane,de alte fapte.Sa fii doar al meu,sa fii langa mine.Atat iti cer.O iubire. O iubire prin care sa ma inalt dinnou,sa reinvii,sa ma regasesc.Pentru ca doar langa tine pot fi eu,tu esti eu,fara tine eu nu sunt intreg.Integritatea mea e strans legata de tine.De fericirea ta.De zambetul tau.Sa fiu eu motivul zambetului tau,sa fiu eu cea care iti va fi aproape mereu.
Si deschid ochii.Imaginatia-mi joaca feste.Te vad langa mine,exact ca in visul meu.Si ma iei in brate.Si ma strangi,si chiar simt ca ma iubesti. Si iti simt privirea-ti calda,iti simt vocea blanda ce ma dezmiarda,ce ma incurajeaza.Iti recunosc buzele pe obrazu-mi.Iti recunosc buzele fierbinti,de dor,de iubire,de sentimente.Iti simt mana ce ma tine strans.Iti simt degete printre ale mele,ca vantul ce adie printre frunzele de toamna:usor.
Te simt langa mine si nu vreau sa pierd asta.Nu vreau sa pierd aceasta simtire..

Leave a Reply

