Emotii..

Imagine

 

Poate ar fi mai bine daca am stii ce e corect si ce nu..

Poate ar fi mai bine daca am invata sa oferim mai mult decat primim..

Poate ar fi mai bine daca ne-am dori sa luptam pana la capat,pana la capatul final..

Poate ar fi mai bine daca am iubi mai mult si daca am spera mai des..

Poate ar fi mai bine daca am zambi mereu si lacrimile sa fie doar de fericire..

Poate ar fi mai bine daca am invata ca timpul nu sta,timpul nu este in mainile noastre.Timpul nu il controlam,el este singurul care ne conduce.Poate am fi mai fericiti daca am invata sa traim fiecare clipa si sa ne bucuram de fiecare moment. Momentele ne raman in amintirie si in suflet. Uneori ele raman desenate de un cutit mare ce ne face rani adanci,alteori ele sunt desenate de o pana alba,atat de usoara..suficient cat sa ne dea emotiile de care avem nevoie.

Eu am nevoie de emotii,tu ai nevoie de emotii,toti avem nevoie de ele.De ce sa taci cand poti sa tipi? De ce sa pierzi cand poti sa castigi?

De ce sa te lasi sa mori cand poti sa lupti?

 

Leave a Reply

