Sir de zile..

Imagine

Obisnuiam sa am o atitudine mai diferita..

Obisnuiam sa zambesc mai mult,sa cred mai mult si sa ofer mai mult..

Obisnuiam sa privesc altfel,sa gandesc altfel,pana si mainile mi le incalzeam altfel.

Totul era altfel,atunci,acum..caci nu stiu unde a avut loc acea schimbare,caut si nu reusesc sa imi dau seama de unde s-au schimbat zilele,noptile,sufletul. Suflet schimbat,deloc indurerat. Caut semnele unui iluzoriu de speranta,caut in mine,in inima-mi. Privesc spre cer si astept un impuls.Unul cat de mic,care sa ma faca sa imi reintru in simturi.

Cat de departe pot fi ? Cat timp o fi trecut?  Am raspunsuri pentru orice intrebare,dar nu am raspunsuri pentru mine. Parca raman fara aer si nu mai pot trai pret de cateva secunde,totul se opreste,pulsul imi sta potolit in vene,doar timpul mai trece.. Si fara sa vreau ma gasesc numarand secundele,adunand minutele,scazand orele.. Nu am vrut niciodata o viata guvernata de timp. Nu am vrut niciodata o viata guvernata de pareri. Dar m-am pierdut acum,nu-mi gasesc ancora. Plutesc in nestire,fara sa stiu unde,cand si cum. Nu stiu nici daca sunt prezenta.

Nu mi-as fi dorit sa plec. Nu mi-as fi dorit sa trec.Nu mi-as fi dorit sa uit.Nu mi-as fi dorit sa regret. Nu mi-as fi dorit sa fac nimic din ceea ce nu imi place si nu vreau sa continui cu asta.Pentru ca am nevoie de bataile inimii,nu mi le pot risipi precum nisipul in vant. Am nevoie de maini ca sa imbratisez,sa imbratisez persoane sau orgolii. Am nevoie de ochi  ca sa privesc chipuri sau inimi si am nevoie de buze ca sa nu raman in pustiu-mi..

Sunt doar zile-n sir ce trec,ce trec,ce trec…

Leave a Reply

