Image
0

Intre zi si noapte

Intre zi si noapte

De ce sa lasam caii salbatici plin de dorinte sa nu mai fie in noi?
De ce noaptea nu mai vrea sa ne apropie-n tacere si-ntuneric?
Sa nu uiti tot ce ne-am promis,sa nu uiti ca tu-mi erai fericire. Si sa iti amintesti de mine atunci cand vine vorba de iubire,de prietenie si de respect,caci eu in inima-mi curata am trait doar pentru tine,in putinul mult loc din sufletul meu.Si mi-ai inundat gandurile,am avut mintea ocupata doar cu tine,sa ma intreb daca esti bine,daca te simti asa cum ti-am promis ca te voi face sa te simti.
Chiar daca suntem intre noapte si zi,chiar daca suntem intre iubire si ura,o parte din noi se va cunoaste pururi,crede-ma,iubirea nu moare.Sa nu incerci sa o omori tu,ca te vei rani in sagetile-i,te va soarbe de energie si de gandur bune,te va lasa ratacind in infinit.
Chiar daca noi demult ne-am indepartat,fiecare pe cararea vietii sale,stii ca promisiunile ne tin legati. Ti-am promis ca voi fi acolo cand ma vei chema,mi-ai promis ca vei fi aici cand te voi striga,si stiu,stiu ca tu esti integru,nu-mi vei calca ultimile sperante in nobilime.Nu te iubesc atat de mult,dar am nevoie de tine ca sa nu fiu doar eu. Nu imi este dor atat de mult,dar imi e mai bine sa adorm in bratele tale,in muzicalitatea rasuflarilor tale.
Dar noi suntem intre noapte si zi,intre bine si rau,intre iubire si ura.
Si atunci,e mai aproape ziua sau noaptea ?

Leave a Reply

