Image
0

Iarna-n mine

Iarna-n mine

Imi ceri sa-mi arat sentimentele.Dar nu stii tu oare de cate ori am avut nevoie de imbratisarea ta si nu am primit-o? Nu stii oare ca au fost momente in care-mi era de ajuns sa te privesc?
Acum ma intrebi de ce m-am indepartat. M-am indepartat pentru ca nu m-ai iubit cu adevarat.M-am indepartat pentru ca nu ai vrut sa fiu eu acea fata..
Imi spui ca m-am schimbat. De ce? Pentru ca nu te mai las sa-mi inseli inima? Pentru ca am luat o atitudine ce iti pare prea dura?
Iti este dor de vechea eu. Ei bine,tu m-ai ajutat sa o construiesc pe noua eu,asa ca de ce sa-ti fie dor de ceva trecut?
Nici daca as vrea,nu as putea sa reinvii. Nici daca mi-as dori,nu as putea sa ma intorc la ce am fost. Inocenta,naivitate nu mai sunt trasaturi care sa ma defineasca.
Aveam nevoie ca un nebun de tine.Aveam nevoie de iubire. Acum am nevoie doar de mine..

Leave a Reply

