Aside
0

Ce rost are lumina cand sufletu-mi vede doar intuneric? Ce rost au noptile cand inima-mi nu se linisteste? Si oare ce rost au culorile,cand totul e atat de trist? Si oare ce rol are primavara,cand noi suntem reci ca-n iarna si in cele mai fierbinti zile de vara? 

Se spune ca totul are un scop. Atunci,care este scopul nostru pe pamant ca fiinte capabile sa iubeasca? Nu ne-am gasit noi oare adevarul scop sau l-am pierdut in ani?  Sa fim atat de slabi incat sa nu avem puterea sa facem din fericirea altora fericirea noastra? 

Imi doream sa fiu puternica macar cat sa nu ma tem..sa nu ma tem sa traiesc. Imi doream sa fiu puternica macar cat sa zambesc printre lacrimi. Lucruri multe-s doar dorinte si putine-s implinite! 

Leave a Reply

