Dar,

Imagine

 

Obisnuiam sa spun cu toata forta ca nu imi plac minciunile,ca le detest,ca nu le voi accepta niciodata.Dar atunci nu stiam ca uneori avem nevoie de cuvinte false pentru a ne pacali.Dar mai grav este ca incerc sa ma pacalesc singura,sa ma conving de anumite lucruri,desi nu totul este asa cum as vrea. Dar si mai grav este ca nici macar nu stiu cum ar trebui sa fie. Suntem confuzi in sentimente si nehotarati,nelinistiti. Inimile ne bat in nestire,bat pentru persoane ce poate nu le vom intalni sau bat pentru povesti ce nici macar nu vor incepe. Am uitat cum e sa iti rada sufletul,am uitat cum e sa zambesti pur si simplu. Da,este mai usor sa incerci sa zambesti mereu,dar oare zambesti si noaptea cand stai singur in pat?  Stim sa disimulam,stim sa ne prefacem,dar nu mereu reusim sa ne ascundem adevarata stare.Si stii de ce? Pentru ca exista totusi o persoana care sa te intrebe daca esti bine,chiar si atunci cand tu zambesti si ii convingi pe toti ca esti. Poate nu e persoana din cauza careia ai starea asta,dar macar este cineva care reuseste sa te citeasca dincolo de coperta.

Avem nevoie de imbratisari,de iubire. Iubirea vine din gesturile mici.Totul conteaza in nefolosinta sa..Avem nevoi,si dorinte,si vise.. 

2 thoughts on “Dar,

  1. Nu am înţeles, în ziua în care te-am cunoscut, nu am înţeles ce mi se întâmplă. Nu am înţeles atunci că din ziua aceea toate socotelile mele vor include frica de a te pierde.

Leave a Reply

