Image
4

Scriu pentru ca nimeni nu asculta

Scriu pentru ca nimeni nu asculta

4 thoughts on “Scriu pentru ca nimeni nu asculta

  1. Sunt multe minute mărunte pierdute care fac din viața noastră o viață împlinită.Avem în cap o grămadă de scheme,multe din ele sunt rele și trebuie să scăpam de ele.Stilul meu e diferit ,nu se găsește în nici un tipar,uneori monștri și fiarele îmi arată ghiarele.Timpul se mișcă foarte rapid,îmi vine să iau un cuțit să decupez momentele fericite și să le mai retrăiesc din nou.Viața mea e nebună ,beau ,fumez,joc mereu la risc și nu mă voi opri până nu voi fi ceva măreț.Doamne iartă-mă! Închid ochii și privesc în urma mea ,văd o fața specială,de câte ori încerc să mă apropii cu atât se îndepărtează mai mut.De ce ești asea de specială?În tot întunericul din spatele ochiilor văd doar o formă de femeie ,asea de strălucitoare și fierbinte.De ce ești făcută din foc?E doar imaginația mea,sunt vorbe în zadarar

  2. Am decis sa nu mai postez nimik,sunt o influenta rea pentru tine.Ai o minte stralucitoare,,esti desteapta,si din cate vad si frumoasa.Imi cer scuze,nu pot sa spun cine sunt,doar ca ne cunoastem de cand erai mica.Succes in continuare:*

Leave a Reply

