Mort

Imagine

Lasa-ma sa ma sting in propriile vise,sa-mi ingrop sperantele,sa dau foc gandurilor bune si sa-mi opresc suflarea. Nu vreau aer,ma doare fiecare inspiratie. Parca foc imi trece-mi vene,si eu nu pot suporta.

Lasa-ma sa plang in intunericul din jurul meu.Nu te vreau aici,nu te vreau sa incerci sa-mi luminezi privirea,nici sa imi invii zambetul. Iubesc cuvintele secate si izbite de minte in locuri pustii,iubesc sentimentele uscate si prafuite de vreme,caci macar asa nu vor mai fi. 

Nu am nevoie de ajutor. Nu am nevoie de compatimiri. Nu am nevoie de iubiri. 

Sunt bolnava.Inima-mi este bolnava de ceva ce nu-mi poti vindeca.Nu vreau sa ma tratezi,asa cum nu vreau nici sa incerci sa ma imbratisezi. De ce esti aici cand te alung?  De ce nu esti aici cand te chem? 

Lasa-ma sa traiesc cum stiu. Poate nu e cum crezi tu ca este bine,dar este cel mai bine pentru mine.

Nu vreau sa imi sfasii inima cu sperante desarte.Simt ca nu mai am aer si nici putere sa il caut. Vreau sa simt viata-n mine,dar mainile-mi sunt moarte,mintea-mi e moarta,sufletu-mi e mort..Nimic nu ma poate reface,nu poti reface ceva ce e distrus dinainte de a fi. Negrul nu e de un singur fel. 

2 thoughts on “Mort

Leave a Reply

