Gol in suflet

Imagine

 

As iubi-o pentru felul in care este ea. Inca de prima data mi-a zambit sincer si am simtit cum ca orice intrebare avea un raspuns. Apoi i-am simtit mainile reci si i-am intalnit privirea.Nu ii place sa o privesc,desi eu iubesc sa fac asta.Si o privesc,o privesc ca un nebun,fara sa ma satur de imaginea ei angelica. Nu pot sa ma obisnuiesc cu ideea ca este aici,pentru mine.Ea,fata perfecta,pe care o cautam in nestire este aici si tot ce trebuie sa fac este sa o pastrez langa mine.Dar nu am stiut sa fac asta,multe lucruri nu le-am facut la timpul lor si totusi..

As iubi-o pentru felul in care se trezeste dimineata cu doar 1 minut inaintea mea pentru a ma trezi.

As iubi-o pentru grija cu care ce comporta fata de mine si fata de ea.

As iubi-o pentru modul in care isi da parul dupa ureche.Poate tu nu ai observat asta,dar eu m-am hotarat sa nu las niciun detaliu sa imi mai scape.

As iubi-o pentru ca ma ia de mana hotarata si imi zambeste .Ma obliga sa zambesc chiar si cand sunt nervos,pentru ca stie ca nicio suparare nu isi are rostul in viata.

As iubi-o pentru bunatatea ei.

As iubi-o pentru ca traieste cu adevarat,se bucura de zilele calduroase de vara,la fel cum se bucura de gerul din iarna. 

As iubi-o pentru felul in care se uita la animale si pentru felul in care se uita la batrani tinandu-se de mana.

As iubi-o pentru inteligenta ei.

As iubi-o pentru ca vrea mereu sa para puternica.Nu imi spune niciodata problemele ei,dar eu as fi vrut sa stiu ca trebuie sa fiu acolo pentru ea,sa o sustin chiar de nu-mi arata ca are nevoie de mine.

As iubi-o pentru ca reuseste mereu ceea ce isi propune.

As iubi-o pentru ca nu vrea sa ma lase sa o vad plangand,desi o supar,o supar mult.

As iubi-o pentru ca imi probeaza camasile.

As iubi-o pentru ca ar putea sa stea in bratele mele o eternitate,fara a se plictisi.

As iubi-o pentru ca ma accepta asa cum sunt,nu vrea sa ma schimbe.

As iubi-o pentru ca este un prieten adevarat,un bun sfatuitor.

As iubi-o pentru modul in care imi mangaie fata si se joaca in parul meu.

As iubi-o pentru toate momentele petrecute in doi,toate momentele in care ea imi da din sentimentele ei si ma inveleste cu caldura.
As iubi-o pentru ca se supara cand nu vorbesc cu ea.

As iubi-o pentru ca nu ma lasa sa o sarut.

As iubi-o pentru ca este a mea.

As iubi-o,dar am pierdut-o. 

2 thoughts on “Gol in suflet

  1. Există anumite priviri ale iubitelor, pe care un bărbat îndrăgostit nu le-ar schimba pentru nimic altceva din corpul ei.

Leave a Reply

