Image
0

Balada de Ciprian Porumbescu

Balada de Ciprian Porumbescu

Inima-mi bate in ritm alert.Toata energia s-a centralizat intr-un singur loc si e prea multa presiune. Resursele-mi sunt terminate si nu vreau decat sa fiu cu tine,dragule Jurnal,exact ca in acele zile. Mai tii si tu minte acele zile in care priveam impreuna stelele si apoi ne povesteam unul altuia tot felul de nimicuri? Imi este dor. Vreau un nou inceput,noi sperante,poate o noua viata.Pe care sa o traiesc asa cum nu am trait niciodata,o viata in care sa fac tot ce nu am facut in aceasta. Mii de ganduri imi strabat acum mintea si e un haos,o aglomarare de sentimente,dorinte,aspiratii.
Acum am nevoie doar de timp. Mult,putin,ce sens mai are masura? Urasc momentele in care nu ma mai recunosc,in care,desi nu m-am schimbat,ma simt altfel.Sau poate nu am fost niciodata asa cum credeam. Poate tot ce am crezut au fost iluzii,pareri gresite.Nici noaptea nu imi mai potoleste setea de cuvinte,nici noaptea nu imi mai potoleste bataile mult prea repezi ale inimii. Totul se scurge printre degetele-mi si intru in panica pentru ca realizez ca nu am puterea de a pastra ceva in palme. Parca mainile imi sunt ciururi,cu gauri mari,prin care ar putea trece si un elefant iar eu tot nu as putea sa il pastrez.Macar amintirea lui. Ceva.Orice..

Leave a Reply

