EVADARE

Image

 

Seara de seara intunericul se lasa,fara sa ne intrebe daca vrem sau nu. Nimeni nu ne intreaba daca acest fenomen ne face sau nu rau,daca ne raneste,daca ne doboara. Vesnic intuneric. Etern intuneric.Rece intuneric.Ma inec in tine,imi apari mereu in gand,undeva. Nu pot trai fara tine,nu are rost. Intunericul meu,parte din mine. 

In intuneric evadez,doar acum pot sa fiu cu adevarat eu. Demon fara viata,inima fara batai. Imi doresc prea multe lucruri de care nu am nevoie,ma gandesc la fapte ce nu-mi vor face bine. De ce ma incapatanez sa cred,iar si iar,pana la epuizare? De ce ma las sa ma faramitez fara sa nu fac ceva? Dar imi place sa ma doara. Daca as fi de hartie,probabil eu as fi cea care mi-as aprinde propriul foc,dar sunt om,asa ca imi dau foc cu sentimente. Si ma aprind,fac tot posibilul sa ma stiu cenusa.De parca nu ar fi de ajuns,cenusa mi-o voi vantura in vantul aprig de iarna,fara sa ma intereseze unde ma voi imprastia.

Nu ma cunosti si poate nu ma vei cunoaste niciodata. Nu vreau sa ma cunosti. Sunt doar eu cu intunericu-mi si nu am nevoie de altcineva..Nu stii ce vreau,nu incerca sa ma intelegi. Nu stii cine sunt,nu incerca sa ma intelegi.Nu stii ce gandesc,nu incerca sa ma intelegi.

Te obisnuiesti cu sentimentul acesta. Si nu vrei sa intervii,nu vrei sa schimbi,nu vrei nici macar sa te implici pentru ca stii ca ti-ai asuma mult prea multe riscuri. Nu iti permiti sa repeti ceva ce regreti vesnic.Va fi unicul tau secret,bine pastrat,stiut doar de tine. Nimeni nu iti poate lua ceea ce ai,nimeni nu-ti poate citi cuvintele ascunse de pe buze sau din privire. Nu ma voi amagi. 

Vreau sa evadez,sa pot sa merg in locurile sufletului meu si sa simt frigul ce-mi loveste brutal pielea. Sa simt,sa simt frigul si sa-mi simt mainile inghetate. Sa privesc spre nicaieri si sa vad tot ceea ce imi doresc,la astea se rezuma unele seri. Imi este frica de intuneric,este mult prea puternic. Imi este frica de umbre,ma ranesc si ma indeamna spre rau. Imi este frica de oameni,fiinte intoarse de la menire. Cum sa imi ceri sa am incredere? Cum sa imi ceri sa am rabdare,cand eu sunt prima persoana ce m-a dezamagit? 

Lasa-ma sa evadez,smulge-mi sentimentele si omoara-ma,omoara-ma treptat,Intunericule.. 

One thought on “EVADARE

  1. Pleacă mereu ceva din zilele mele
    Şi sunt mereu mai singur printre lucruri,

    Pe cine să întreb a cui e palma
    Care-mi astupă geamul unui gând?
    Anghel Dumbrăveanu

Leave a Reply

