Ce ar conta?

Image

 

Nu spune nimic despre mine,nu ma cunosti. Nu ma privi ca si cum m-ai intelege,nu ai habar ce umbla prin mintea mea. Nu te preface ca-mi esti aproape cand singura sunt la nevoie. 

Prejudecati. Cuvant puternic,ce se imprima in mintea oamenilor slabi. Nu ma poti include intr-o ,,categorie” pe care o ai construita in fuctie de criterii superficiale.Nu imi poti da un nume,pentru ca vei pleca,si odata cu tine,mi-l vei lua.Imi vei lua numele spre a-l uita,imi vei lua numele spre a ma uita..

Lasare. Stim ca nimic nu tine la nesfarsit si mai stim ca dupa un moment,vesnic ochii inchisi ii vom avea. Lasa-ma la locul meu,nu incerca sa schimbi ceva. 

Chiar si asa,ce ar conta? 

Ar conta daca nu as mai fi,m-ai cauta tu oare? 

De ma vei cauta,nu va fi prea tarziu? 

Daca as pleca,de ce mi-ai fi dat motive sa fac asta? 

 

One thought on “Ce ar conta?

Leave a Reply

