..Ca se va sfarsi altfel

Image

 

De ce nu ma lasi sa fac ceea ce imi doresc? De ce nu vrei sa ma accepti si sa nu mai incerci sa ma intelegi? 

Imi doream sa intru in viata ta,fara sa las amprente. Nu stiu cum adica,dar voiam ca,apoi,sa ai doar amintiri bune legate de mine. Stiu ca nu ti-am dat niciodata vreun motiv ca sa ma iubesti si totusi ti-am dat atatea.Mai stiu si ca te-am alungat,te-am impins,te-am obligat sa iesi din viata mea dar tu nu stii. Tu nu stii ca nu vreau sa fii slabiciunea mea.Da,recunosc ca am gresit. Mereu am vrut sa controlez situatia iar cand pierdeam controlul,pur si simplu fugeam,pentru ca imi era frica sa ma las purtata de val. Da,poti sa ma numesti obsedata de control,dar tu nu imi intelegi sufletul. 

Acum poti sa arunci cu gramezi de cuvinte in mine,nu iti voi spune nimic. Acum poti sa ma urasti,nu iti voi arata nimic.Iubirea sta in libertate,esti liber sa-mi faci ce vrei.Poti sa te comporti in orice mod,poti sa vorbesti pe orice ton,am trecut de toate aceste detalii superficiale.Poti sa faci toate acestea pentru ca stiu ca mi-am indeplinit scopul. Am fost in viata ta si te-am modelat. Te-am facut sa fii o persoana mai buna,ti-am insuflat valori si apoi am plecat,pentru ca stiam ca nu mai ai nevoie de mine. Erai gata.Te puteai descurca singur. Nu ma invinovati pentru asta,nu am vrut piedica sa-ti fiu. 

Stiu ca nu ma intelegi.Poate peste ani si ani iti vei aminti de mine si ma vei avea in minte precum o persoana buna.Ma doare sa vad cum te indepartezi,imi rupi bucati din suflet.Dar eu,eu am atatea dureri incat nu stiu care ma doare mai tare. Niciodata nu a contat suferinta mea.Ajunsesem intr-un punct in care eu iti eram doar suport,ai uitat ca nu ma pot descurca la nesfarsit.Ai uitat ca sunt o simpla fata,cu multe puncte slabe,ai uitat ca am nevoie de tine.Poate ca este prima data cand recunosc asta. AVEAM NEVOIE DE TINE,dar nu ai stiut sa vezi asta. In spatele tuturor raspunsurilor seci,se ascundea o mare de tristete. De ce nu ai putut sa te opresti vreodata din a vorbi despre tine si sa ma intrebi cum sunt sau ce simt?  Nu puteam sa iti tot ofer,si iar,si iar,fara sa primesc. Si am obosit sa tot sper ca se va schimba ceva. Stii,am tot asteptat.Am sperat sa se intample asta pentru ca nu am vrut sa plec din viata ta,nu am vrut sa ma inec in dor,nu am vrut sa-mi pierd ganduri in noapte spre un posibil ,,viitor” .. 

Stiu ca nici nu ai incercat sa ma intelegi.Asta doare cel mai tare.A fost totul bine cand tu ai fost bine.Poate a fost greseala mea ca am vrut sa am mereu grija de tine,sa te incurajez,sa te fac sa fii altfel.Invatandu-te pe tine,m-am pierdut pe mine.Acum ma caut in nestire,ma caut la nesfarsit,dar nu stiu de unde sa incep si nici unde sa ma opresc. Ma duc putin cate putin,ziua ma sfasie,noaptea ma doboara. Urasc ca m-ai facut asa,

urasc ca am crezut ca se va sfarsi altfel..

 

One thought on “..Ca se va sfarsi altfel

  1. Și totuși, dacă aș fi putut s-o iau de la capăt, eram sigur că aș fi făcut exact la fel, pentru că acela eram eu: omul care pierde totul. Nu aș fi putut fi altul, ale cărui vise frumoase să nu se mai prăbușească. Cândva mă iluzionam că aș putea face să fiu altcineva, dar întotdeauna sfârșeam prin a mă întoarce la mine. Acesta sunt eu: așteptând mereu o plecare…
    Haruki Murakami

Leave a Reply

