Image
0

Culese

Culese

,,Am obosit, am obosit iubire. Nu mai pot să lupt în continuare în ritmul ăsta. Nu mai pot lupta împotriva ta și pentru tine în același timp. Nu mai pot să pretind că nu te iubesc, nu mai vreau să ne rănim unul pe celălalt ca doi fraieri.. nu mai vreau.
Te-am iubit, la naiba, te-am iubit tot timpul, și oricât de mult îmi doresc să uit de sentimente, nu pot. Știu că te voi iubi mereu.. știu că tot timpul vei avea un loc al tău în inima mea, știu.
Totuși, nu voi înțelege vreodată de ce mi-ai spus că mă iubești.. de ce nu mi-ai dat voie să te iubesc doar eu, atunci eram măcar fericită. Dar tu.. mi-ai spus că mă iubești, dragoste, că mă iubești !.. ca mai apoi să fugi ca un copil speriat de aceste cuvinte, ca mai apoi să-mi faci sufletul bucăți și să-l calci în picioare. Nu cred că m-ai iubit.. și dor amintirile, doare fericirea pe care o simțeam.. probabil doar eu. Și-mi pare rău că am fost egoistă cu tine, și că nu te-am ajutat când ai avut nevoie, dar crede-mă, durea prea tare.”

Leave a Reply

