Nu te uita

Image

 

De ce este atat de greu sa ne intelegem,sa ne deschidem sufletul,sa lasam cuvintele sa ne apropie in nestire ? De ce ma opreste ceva de fiecare data cand vreau sa-mi impartasesc secretele? 

Si tu,de ce nu se poate sa pleci pur si simplu? Departe,cat mai departe.Nu am loc pentru tine,nu am invatat sa iubesc si nu vei fi tu cel care ma va invata.Intelege,dragul meu,nu te pot iubi,nu vreau sa te iubesc,nu ma voi lasa sa te iubesc. Intelege,dragul meu,nu te voi lasa sa ma iubesti. 

 

 

Speram sa se schimbe ceva. Ultimile zile din an,ultimile sentimente si ultimile scrieri. De-as putea sa te uit.. Acum retraiesc momente,imi amintesc de toate promisiunile ce mi-au fost facute. De ce nu v-ati respectat cuvantul? De ce ati crezut ca trebuie sa ma amagiti cu silabe false? Cand noaptea se termina,cand visele sunt parca mult prea departe,ce ramane de facut? Cum poti sa fii bine cand,dintre toti cei fericiti,tu esti cel mai trist? ,,Eu nu simt ca e perioada Craciunului. Nu simt nimic, nu se leaga nimic de mine si totul ma lasa rece. Incerc, chiar incerc sa ma aproprii de sclipirea aceea, de sentimentul pe care stiu ca il aveam in anii trecuti de sarbatori…dar pur si simplu nu reusesc. Inca nu mi-am dat seama de ce. E ca si cum fac pasi si ma aproprii, dar cu cat ma aproprii mai mult, cu atat ma indepartez..” 

 

Asa cum m-am indepartat si de ceea se simteam. Asa cum voi indeparta mereu. 

 

2 thoughts on “Nu te uita

  1. Nu e important dacă rezultatele sunt cele așteptate sau nu, nu e important dacă facem sau nu o bună impresie, până la urmă pentru cei mai mulți dintre noi contează ceea ce nu se vede, contează ce simțim cu sufletul.

Leave a Reply

