Link
9

http://vreau-sa-ma-iubesti.tumblr.com/post/71010952763

9 thoughts on “oricum..

  1. Am citit ore intregi blogul tau… As vrea si eu sa-mi pot exprima gindurile, nu pe net, ci pe o coala alba de hirtie. Sa gasesc cuvintele ce ascund durerea. Am simtit ca te cunosc sau ma vad pe mine citind textele tale. Uneori ma tem sa-mi asult sufletul si de fiecare data cind plec din casa imi iau castile cu mine. Muzica ma face sa uit de singuratate. Poate ca-mi place sa fiu singur? Uneori cred ca nu pot oferi nimanui nimic. Multumesc. Multumesc|

  2. Pe mine muzica mai mult ma afunda in singuratate,singurul ,,prieten”, ,,sprijin” pe care il am este scrisul.Stiu ca atunci nimeni nu ma judeca,sau chiar daca o face..nu ma raneste in mod direct.. Si mie imi place sa fiu singura,este un sentiment de siguranta pe care ti-l da singuratatea..Ma bucur ca iti place si multumesc pentru gandurile tale. Multumesc !

  3. Multumesc. Am ales Annabel,pentru ca la inceput mi-a fost mai usor sa fac acest pas sub anonimat.Apoi,cu timpul,am capatat incredere,dar m-am obisnuit cu ,,Annabel”. ,,Singuratatea nu este lipsa iubirii,ci completarea ei” .. foarte frumos spus ^_^ . Apropo,27 august 🙂 tu?

  4. 27 ianuarie. Curind. Cel mai rau imi pare ca ultimii 3 ani zilele de nastere le petrec singur. Diimineata iau un ziar si plec la cafenea. Apoi imi iau un bilet la teatru si unul la cinema ( apropo imi place filmul si studiez regia la academia de arte). Ma plec si in alte locuri ( spre ex: anul trecut am fost la jazz club). A fost fine! Fara cadouri. Fara nimic. Beau sampania mea preferata singur. Trist. Curind o sa public o istorie scrisa de mine. Iti voi trimite in curind. La multi ani…

  5. Imi pare ziua perfecta de nastere.SIngur,facand lucrurile care iti plac,lucruri de calitate..Imaginea cu un sarbatorit care bea sampania lui preferata,de ziua lui,este atat de deosebita incat merita sa fie surprinsa intr-o poza,o pictura,o melodie.. Abia astept sa citesc despre tine. La multi ani !

Leave a Reply

