Image
4

Stele

Stele

,,Stelele care cad,nu pier
Stelele care cad se indeapta spre alt cer” ..

Am crezut ca stiu mai multe,am crezut ca mi se cuvine totul. Orice suflare,orice sentiment de-al tau,orice cuvant scris,orice melodie ascultata.Atat de posesiva si de increzatoare,incat nici toti oamenii nu m-ar putea face sa inteleg ca nu e asa,ca nu esti al meu.
Am crezut ca nu mai am nimic uman. Am crezut ca nu imi poti transmite nimic cu o privire. Asa si este. Si sunt dezamagita ca am aflat ca am dreptate,ca nu pot sa iubesc. Tu,iubire perfecta,de ce mi-ai intrat printre ganduri? Tu,iubire eterna,de ce nu ma lasi sa fac compromisuri?
Credeam si ca nu ma va uita niciodata,ca voi stapani vesnic in inima lui si ca voi fi mereu in venele lui,precum fost-am drogul lui,dependent,in sevraj fara mine. Credeam ca fiecare clipa trece ca sa ne indeparteze,ca fiecare zi vine ca sa ne uitam,ca fiecare saptamana se pierde in distantare. Si era totul ciudat,perfect de ciudat.Nu pot sa nu fiu invidioasa pe iubirile celorlalti,iubiri atat de efemere.. Nu pot sa stiu,nici nu stiu daca vreau sa stiu ce simti tu pentru mine. Simti? Imi simti durerea,imi cauti zambetul,imi ridici privirea? Ma vrei? In bratele tale,in noapte,ca sa imi povestesti cate-n luna si in stele? Alaturi de tine,ca sa impartim orice suflare? Pe buzele tale,ca sa ne unim intr-un sarut?
Nu pot sa mai astept.

4 thoughts on “Stele

  1. te simți singură? privește spre cer. Cineva, undeva, face la fel! atunci se naște o stea… Multumesc că ai citit despre Cornelia. Multumesc. Mulțumesc!

  2. Hey, misss.. cine e tipul? am avut rabdare sa iti citesc cateva din articole….toate duc spre aceelasi lucru. a cui iubire?

Leave a Reply

