Image
2

Grija de tine

Grija de tine

Iubim persoanele care au grija de noi.Pentru ca este minunat sentimentul acela..ca nu esti singur,ca cineva se gandeste la tine. Este minunat sa primesti un mesaj in care sa te intrebe daca ai mancat,daca te-ai imbracat,daca te simti bine. Este minunat sa stii ca se gandeste la tine in ultimile secunde inainte sa adoarma..sau in primele secunde din dimineata.
Ti se umple inima atunci cand te imbratiseaza cineva cu dor sau cand te priveste si iti spune cu incredere ca ,,totul este bine”. Sarutul acela cu care sa te linisteasca pare rupt din rai. Este parte din rai,parte din tine,parte din voi.Va apropie si va desparte,va face sa va iubiti si sa va urati,pentru ca e atat de minunat dar nu e infinit..

Inca mai astepti semnul grijii.Inca mai astepti un mesaj,un apel,un gand.Orice,numai sa stii ca se gandeste la tine,ca ii bantui in minte si in inima. Dar timpul sta in loc,esti doar tu,fara sa iti mai pese daca te doare sau nu.Esti doar tu,uitat in durerea-ti.Doar tu,inecat in asteptare..
,,Nu ma astepta,nu stiu sa vin cand ma chemi..”

2 thoughts on “Grija de tine

  1. Ascultă când vorbesc cu tine,mă dedic cu totul, sunt trup și suflet al tău.Acordă-mi atenție și vei aveai atenție.N-am nevoie de bani ,târfe,droguri, de faimă ,tot ce vreau ești tu.Nu există sentimente și nimic uman din partea ta.M-am enervat! generația asta naște monștri.Îmi intri în subconștient fără să știu ,ești cea mai puternică armă de a manipulă pe alți.Unde e iubirea vie?Diavolul ne lucrează!Mă piș pe Diavol,nu îmi e frică de el,am un înger și numele lui se confundă cu al meu.Nu poate să pună mână pe mine ,nu poate să facă nimic,îl fac cu armele lui. Am să merg mai departe în această lume rece, cu gândurile mele și cu mintea ta plină de ură.Am să fac bine cât o să trăiesc,drumu e lung și am să fac miliarde de păși.De multe ori m-am întrebat ce înseamnă un bărbat adevărat?Un bărbat e loial doar unei singure femei,trebuie să producă lei,să fie masculin și credincios ,intodeauna cald și politicos,înțelept și calculat, în general respectat dar nu iubit.Sunt obligat să învăț să iubesc și să mă aptin să urăsc,dar poate cu timpul am să plâng și am să cresc.Nu sunt cel mai bun , dar pot să te fac să uiți destinul impus și îți voi da aripi să zbori cât vrei tu de sus.Ai inima înghețată,ieși din aceasta temnița,și promite-mi că vei fi mai bună.

Leave a Reply

