Iar nu te pot salva

Image 

 

Ti-am spus de atatea ori sa nu mai fii asa egoist,iti amintesti? Ti-am mai spus si sa fii mai bun,mai prietenos,mai iubitor,mai sincer,mai curajos.Dar tu te incapatanezi sa ramai rece si distant.

Ti-am spus mereu sa nu te mai pierzi,caci nu te pot salva la nesfarsit. Renunta. Nu mai iubi,nu mai spera si nu mai crede. Tu nu vezi ca mereu ne intalnim in aceeasi ipostaza? Eu m-am saturat sa trag de tine,sa te ridic,sa te fac sa mergi mai departe,la fel cum si tu probabil te-ai saturat de atatea cuvinte aruncate,atatea promisiuni desarte,atate lucruri fara rost,toate le-am pierdut in timp si in nestire..

Te-ai obisnuit sa pleci de langa mine,stiind ca-mi apartii si ca te voi primi mereu. Ti-ai facut un adevarat obicei din a nu ma asculta,si ti-am zis de nenumarate ori sa nu mai asculti de inima.Ne chinuim,ne ranim incercand sa ne impacam,ne doare cand nu reusim. Si totusi,cum as putea sa fiu eu fara tine? Si totusi,cum am putea sa vorbim de un intreg,cand noi nu suntem? Avem ghinion ca ne-am gasit,ca trebuie sa fim etern impreuna. Tu,dragul meu,de ce nu intelegi ca nu pot sa te tin,cand eu cad ? Tu,frumosul meu,de ce nu intelegi ca nu te pot lumina cand in mine-i intuneric ? Acum,am ramas iar amandoi. Inima ne-a parasit,nu stiu si nici nu pot afla pe ce drumuri este.Acum,in ceas de noapte,avem timp sa ne redescoperim si sa ne iertam. Eu sa te iert pentru ca nu ma lasi sa fiu cum vreau,tu sa ma ierti pentru ca nu te las sa fii cum vrei. Asta suntem noi,un intreg. Un bine cu rau,un rau cu bine. Tu,dragul meu suflet,nu-mi omori simturile.. 

2 thoughts on “Iar nu te pot salva

Leave a Reply

