Image
1

Schimbari

Schimbari

Iubim.Iubim chiar daca nu vrem. Este inevitabil,inima noastra are nevoie de drog.
Am vrut sa iti spun ca te iubesc,ca adorm cu gandul la tine,ca nu imi dai pace,ca nu pot trece zilele si sa nu ma gandesc la tine.Am vrut sa iti spun ca imi doresc sa te imbratisez de fiecare data cand ai nevoie,ca iti iubesc sarutul,ca iubesc sa ma pierd in bratele tale,ca mainile noastre au fost facute pentru a fi impreuna.
Acum nu stiu ce ar trebui sa iti spun prima data. Ca te iubesc sau ca te urasc?
Te iubesc pentru tot binele pe care mi-l faci. Te iubesc pentru ca ma faci sa imi doresc sa fiu o persoana mai buna,nu stiu cum ai reusit,in timp ce eu credeam ca nu mai exista nicio salvare,tu sa ma contrazici. Te iubesc pentru toti fiorii pe care-i impartim atunci cand ne privim,intre noi nu este nevoie de cuvinte,noi vorbim prin priviri si traim din iubire.Ne bucuram din chestii banale,neinsemnate si totusi atat de minunate.Iubirea face totul minunat. Te iubesc pentru toate saruturile pe care le impartim,cu care ne alintam,cu care ne apropiem si cu care ne iubim. Te iubesc pentru ca simt ca totul este mai usor cand ma tii in brate. Si iubesc sa dormi pe bratele mele,sa stiu ca esti aici,tu,cu totul,ca te am. Iubesc sa-mi trec mainile-mi prin parul tau,sa te fac sa zambesti in orice moment si sa iti caut rasuflarea prin casa. Te iubesc pentru un infinit de motive.

Dar te urasc. Pentru toata durerea pe care parca iti place sa mi-o provoci. Te urasc pentru ca vrei sa imi distrugi increderea,nu vrei sa fim de acord. Te urasc pentru momentele infernale in care nu te am aproape.Te urasc cand nu esti asa cum imi doresc,cand nu imi spui ce vreau sa aud,cand nu esti tu.
Te urasc pentru mai multe motive decat te iubesc. Te urasc de cateva ori mai mult decat sa te iubesc,cu toate astea am nevoie de tine.
Am nevoie de tine.

One thought on “Schimbari

  1. Cate povesti de dragoste, atatea zambete și poate si mai multe lacrimi…
    Daca nu a avut un final fericit, nu înseamna ca nu o putem numi “o poveste de dragoste”. Fie ca a durat mult sau putin, ea a existat, a trezit in sufletul nostru sentimente frumoase, ne-a daruit amintiri și ne-a furat zambete de bucurie. A însemnat… ceva.
    Am iubit. De fiecare dată altfel. Fiecare poveste de dragoste a plantat în inima mea câte o floare, pe care am udat-o uneori cu lacrimi de fericire, alteori cu lacrimi de tristețe. Și de fiecare dată m-a durut sfârșitul brusc al acelei povești pe care eu o credeam “ultima”. M-a durut și m-a secat de energie și de speranță. M-a târât prin cele mai întunecate unghere ale tristeții și m-am simțit sufocat de dezamgire. M-am întrebat mereu dacă vinovatul sunt eu pentru că toate poveștile se termină așa, lăsându-mă înecat într-un ocean de întrebări fără răspuns.
    Sunt povești pe care le-am lăsat în urmă nu pentru că așa am vrut eu, ci pentru că așa a fost să fie.
    Inocența și naivitatea cu care am iubit prima oară mi-au servit cea mai importantă dintre lecții: aceea că gelozia nu este o soluție, ci o mare problemă și că în timp, ea reușește să transforme toate sentimentele frumoase în ceva urât și murdar care te îngrădește pe tine ca om și îngrădește libertatea celuilalt. Am învățat totodată că dragostea se poate transforma cu ușurință în obsesie crezând că celălalt îți aparține și că ai dreptul să îi dictezi viața.
    Se spune că prima iubire nu se uită niciodată… eu cred că nu se uită niciodată prin prisma învățăturilor cu care rămâi. Sunt puțini oameni a căror primă poveste a fost și ultima. Restul, de la prima poveste au rămas cu urme adânci în suflet și cu multe lecții.
    Nu am să uit prima mea poveste de dragoste pentru că mi-a deschis ochii. Nu pot spune că gustul acela amar nu a durat multă vreme. Dar…sa nu uiti niciodata de inima ta!

Leave a Reply

