Image
1

Si nu ai ripostat

Si nu ai ripostat

De ce nu poti sa ma iubesti pur si simplu,fara sa ne mai ranesti pe amandoi incercand sa ma intelegi? De ce nu poti sa ignori tot ce nu ti se pare in regula,si sa fii fericit? De ce esti atat de aproape de mine si totusi nu te gasesc cand te caut? De ce ma lasi sa ma pacalesc spunandu-mi ca te iubesc? Tu stii,asta nu e iubire. Amandoi stim,asta nu e iubire..
Suntem atat de complicati,ne grabim in viata,in fuga noastra permanenta incat uitam cand a fost ultima data cand ne-am auzit respiratia.. Uitam cand a fost ultima data cand ne-am eliberat de toate sentimentele chinuitoare,sfasietoare,uitam cand a fost ultima data cand am spus tot ce simtim,tot ce ne dorim,tot ce ne doare.
Poti sa tipi,poti sa urli. Poti sa zbieri,poti sa lovesti,poti sa lovesti cu putere zidul rece pe care-l simti atat de inabusitor. Te-au lasat intr-o camera incuiata,fara apa,fara lumina,fara caldura. Si tu nu ai protestat. Te-au facut sa crezi tot ce este mai rau,sa iti pierzi increderea.Si tu nu ai protestat. Te-au facut sa nu mai stii sa speri,sa visezi,sa ceri. Si tu nu ai protestat. Te-au facut sa nu te mai cunosti,sa uiti sa te asculti cu adevarat,sa iti asculti glasul inimii.. Si tu,tu nu ai protestat.. Atat de bun,atat de iertator.nu le-ai reprosat,nu ai ripostat,nu ai facut nimic. Te-ai lasat condus,manipulat,schimbat si distrus doar ca sa ii vezi pe ei fericiti. Oh,acum regreti,regreti atat de mult! Oh,acum imi ceri sa te refac,sa iti caut partile si sa te reansamblez. De unde sa iti aduc eu sufletul? Unde sa iti caut inima ? Pe unde-ti zboara gandurile? De ce eu ? De ce noi?
Acum suntem doar doi oameni goi ce nu protesteaza pentru ca s-au obisnuit sa ii doara. Consideram totul normal,considedram ceva banal. Am uitat cum este sa ne spunem toate ofurile,am uitat cum este sa fim sinceri,sinceri cu noi insine si mai apoi cu restul.
,,De te-ndeamna,de te cheama,
Tu ramai la toate rece” .
Nu. Tu nu ai inteles. Sa ramai rece,dar sa nu iti ignori si sentimentele. Fara ele ce esti? Cum sa traiesti? Cum sa evoluezi? Cum sa fii tu?
Imi spui ca esti dezamagit. Ca nu sunt asa cum ai crezut. Ca sunt prea visatoare,ca ma prefac,ca vreau sa par ceea ce nu sunt. Imi poti spune orice,oricum,in orice fel,dar inainte de toate gandeste-te daca m-ai cunoscut. Gandeste-te la momentele in care-mi urlam durerea,in care-ti imploram ajutorul,dar nu,tu ai ramas la toate rece. Exista o mare diferenta intre a fi indeferent la chemari,la indemnuri si a fi indiferent la sentimente. Este ca si cum iti arzi propriile maini doar pentru ca ei au apa. Este ca si cum iti tai propriul suflet doar pentru ca ei au un ac si o ata cu care ti l-ar putea repara. Dar nu o vor face,crede-ma. Nu le va pasa. Nu te vor reface. Ai grija de tine,ai grija de tine..
Acum,acum e prea tarziu. Pentru mine,pentru noi,pentru amandoi,oricat de mult as vrea,nu pot sa fac nimic.Am obosit si am treaba. Am de recuperat mult prea multe trairi pe care le-am pierdut in superficialitate. Am de recuperat lucruri efemere ce-mi incanta privirea. Am de recuperat trairi care sa-mi intinda buzele spre un zambet.Trebuie sa te recuperez si pe tine. Atat de greu,atat de nefolositor..
Si tot nu ripostezi.

One thought on “Si nu ai ripostat

  1. Spune-i! Spune-i că undeva, pe pământul acesta, cândva noi doi am străbătut aceleași străzi, am râs așezați la aceleași mese. Și pentru că pietrele rămân, spune-i că fiecare dintre acelea pe care ne-am adăstat mâinile și privirile, păstrează pentru totdeauna o parte a poveștii noastre.

Leave a Reply

