Image
3

Ce vezi?

Ce vezi?

Priveste-te in oglinda. Ce vezi? Esti ceea ce ti-ai dorit inca de cand erai mic copil? Esti un om frumos ?Ai fost de mai multe ori bun decat rau? Esti fericit? Ce ascunde privirea ta? Cate lacrimi sau cate zambete?
Daca esti fericit,nu ai cum sa ascunzi.Vei avea acea sclipire in ochi,avea voiosie.. Nu trebuie sa iti ascunzi fericirea. Traieste-o la maxim,profita de ea,ingrijeste-te de ea si fa-o sa creasca.
Daca esti trist..Ei bine,daca esti trist,iti vei vedea sufletul,nu chipul. Vei vedea cum esti tu,cel adevarat,fara masca,fara compromisuri,fara ezitari.Acum nu mai este nimeni altcineva,nu mai ai de ce sa te ascunzi. De ai lacrimi in ochi,de ai pumnii stransi sau buze muscate.. impaca-te cu tine. Gandeste pozitiv si incearca sa ii faci mereu pe cei din jur mai fericiti.In asta sta poate fericirea noastra,in fericirea celorlalti.Caci altfel,nu pot sa inteleg.. Nu pot sa pricep cum se intampla..
Ce vad cei care te privesc in ochi? Stiu ei sa vada dincolo de o culoare,de niste gene lungi sau scurte,stiu ei sa priveasca ?

3 thoughts on “Ce vezi?

  1. ” Privesc în urmă, la trecutul meu, cu mare bucurie. Cred că am avut norocul să trăiesc o poveste de succes. Am făcut întotdeauna ce am vrut, fără să-mi pese de ceea ce credeau cei din jurul meu. Am reuşit să fac din mine o femeie emancipată înainte de a se şti ce înseamnă o femeie emancipată.”

  2. ai o oglinda … uite-te putin in ea :* si daca ea nu vede cum esti tu pe dinauntru :)) iti spun eu !!!!!!! inca odata

Leave a Reply

