Image
4

Comunic

Comunic

Am inteles. Nu pot sa fac asta. Oricat as vrea,oricat as trage de mine,oricat m-as stradui si as incerca,imi este imposibil sa reusesc. Poate nu am ceea ce trebuie,poate nu stiu sa fac asta. Dar ceilalti cum reusesc? Poate din cauza ca imi doresc prea mult,nu sunt capabila sa fac asta. Nu inteleg,este atat de complicat si atat de simplu.
Teoretic,pare simplu. Mereu lucrurile par asa. As putea sa scriu zile si nopti despre,as putea aseza o gramada de cuvinte care sa te faca sa meditezi asupra acestui fapt.
Practic,ma omoara. Incerc atat de mult,am ramas fara forta,ma prind de ultimile firimituri de praf de speranta,incerc la infinit.Candva mi s-a spus ca ,,zero inmultit cu orice,este tot zero” . Ma tem de asta. Cum voi supravietui daca nu reusesc? Cum voi putea oare sa imi infrunt toate fricile,sa ma intrec mereu pe mine?
Nu pot sa fac asta.Am obosit sa ma mint,sa te mint,sa ii mint. Cand imi spun singura ,,pot”,ma lovesc toate contra-argumentele care-mi arata,clar si precis,ca nu pot. Se da o lupta prea grea intre dorinta si putinta. Nu stiu si nu inteleg de ce nu.. de ce nu reusesc sa iubesc.

4 thoughts on “Comunic

  1. Iar în ziua în care vei descoperi că poți, te vei întreba cum de nu ai crezut că poți cu adevărat până atunci. 🙂 Fiindcă toate se fac la momentul cel mai potrivit pentru tine, așa cum sunt ele cel mai bine potrivite pentru tine…

  2. Eu cred în tine. Cred că poti gasi în tine forta de a te ridica dupa ce cazi, ca după ce plangi indeajuns vei zambi mai frumos ca niciodata, ca dupa ce pierzi nu te vei lăsa coplesita de sentimentul ca ai fi putut face mai mult si vei lupta din nou, că după ce te-ai simtit tradata sau folosita vei putea sa crezi din nou în oameni si în prietenie. Cred ca tu poti. Poti sa crezi din nou, sa speri din nou, sa iubesti din nou, sa daruiesti, sa ierti, sa te schimbi. Da, poti să te schimbi, sa devii mai înteleapta, mai calma, mai încrezatoare in propriile tale forte. Tu poti !

Leave a Reply

