Image
3

Refacere.

Refacere.

Se spune ca cel care a iubit,nu are cum sa fi ramas la fel. Ca cica iubirea te schimba,te ,,imbunatateste”. Nu inteleg. Ori din cauza ca nu am trait asta,ori din cauza ca nu pot sa inteleg,pur si simplu.
Iarna. Iarna in adevarul sens al cuvantului.Toti se gandesc la haine,sa se imbrace,sa se incalzeasca,insa cati incearca sa isi incalzeasca sufletul ?
Acum.. acum sunt prea multe intrebari,prea multe de facut si prea putin timp.Am nevoie sa ma cunosc. ,,Nosce te ipsum” .. am nevoie de mine ca sa rezist,ca sa inving.Poate am fost invinsa sau poate voi fi,dar este atat de greu sa accept,incat prefer sa ma prefac,totul este bine.

3 thoughts on “Refacere.

  1. ma bucur ca te-am(m-ai) descoperit… scrii superb… nu am apucat inca sa citesc tot.. dar abia astept sa vad un articol vesel… cred ca va face impresia. Spor! Te urmaresc 😀

Leave a Reply

