Image
1

Castel

Castel

Fiecare avem nevoie sa ne croim un drum,sa ne facem un plan,sa traim o viata. Si este la fel de important sa stim unde mergem,incat poate este chiar mai predominant decat daca reusesti sa ajungi acolo sau nu. Uneori conteaza sa vrei,sa visezi,sa lupti,chiar de mori inainte de a ajunge la sfarsit. Vei ramane ca un om luptator si curajos.
Sunt momente in care avem nevoie sa luam decizii: sa renuntam la ceva,sa pierdem timp pe care-l putem oferi unora in favoarea altora si etc. O gramada de decizii,de modalitati,de cai..
Ajuta-ma sa aleg drumul cel mai bun,sa accept pierderile cele mai mici si castigurile cele mai mari. Ajuta-ma sa inteleg valoarea lucrurilor,sa ma inteleg pe mine,sa ma fac fericit. Ajuta-ma sa ma educ,sa ma nobilez,sa am cele mai inalte aspiratii. Sa-mi construiesc un castel in minte,intarit cu usi de fier ale inimii si cu ferestre mari,ale ochilor.
Sa am castelul meu,al meu.

One thought on “Castel

Leave a Reply

